Veel gestelde vragen:
Wat zijn de verzendkosten:
De te betalen verzendkosten staan aangegeven in u winkelmandje bij het afrekenen, er kan per post, brievenbuspakket ,postpakket worden verzonden.
Ik heb geen bestel bevestiging ontvangen van mijn bestelling:
Heeft u al in u spambox gekeken van u email?
Mocht deze daar niet bij staan dan graag een email versturen naar info@hamico.nl
Ik heb spijt van mijn aankoop, kan ik deze retourzenden?
De voorwaarden staan hiervoor voor u beschreven in de algemene informatie die u kunt vinden op de website.
Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling in huis heb?
Als u besteld en de betaling is met ideal gedaan voor 15:00 uur dan is het streven deze nog dezelfde dag te versturen.
Het kan echter voorkomen dat het door de hoeveelheid later zal zijn, u kunt zeker verwachten dat het binnen 48 uur wordt verzonden.
In principe leverd post.nl binnen 24 uur, echter hebben zij in hun voorwaarden dat zijn met een maximaal van 5 dagen de post kunnen leveren..
Bij brievenbus pakket en post pakket ontvangt u ook een track en trace nummer hiermee kunt u uw zending volgen.
Ik heb een klacht, waar kan ik deze doorgeven?
U kunt u klacht doorgeven via het emailadres info@hamico.nl , u kunt binnen 48 uur een reactie verwachten.
De product die ik erg graag wil is uitverkocht , krijgt u deze nog binnen?
Het assortiment worden aangepast op vraag en aanbod. U kunt natuurlijk altijd u wens kenbaar maken door een email te sturen.
Waarom kunnen kleurnummers een ander kleur hebben?
Kleuren kunnen door een ander kleurbad verschillen van kleurnuance.
© 2024 www.hamico.nl - Powered by Shoppagina.nl